mail-1048452_1920

Een digitale e-mailnieuwsbrief versturen is misschien wel de eenvoudigste manier om contact te onderhouden met je klanten. Ook jouw bedrijf kan haar producten en diensten zo onder de aandacht brengen van bestaande en nieuwe klanten. En houden natuurlijk.

Waarom een nieuwsbrief maken en versturen?

  1. Het zorgt dat je in contact blijft met zowel nieuwe bezoekers als ‘oude’ bezoekers.
  2. E-mail is één van de meest directe vormen van communicatie die je als bedrijf of zzp-er hebt. Iedereen leest zijn mail en de kans dat jouw nieuwsbrief gelezen wordt is vele malen groter dan dat ze op een tweet, bericht via facebook of advertentie klikken.
  3. Als je een nieuw bericht publiceert en die deelt via de nieuwsbrief. Dan krijg je – wanneer je al een tijdje een nieuwsbrief hebt – in één klap honderden bezoekers. Zoveel bezoekers krijg je niet met een tweet of Facebook bericht.
  4. De kans dat ‘terugkomende’ lezers jouw nieuws/blog berichten delen is een stuk hoger dan toevallige lezers.
  5. En als je een nieuw product of dienst lanceert, dan heb je direct honderden of duizenden potentiële kopers.
  6. Met een nieuwsbrief kun je snel inspelen op de actualiteiten.
  7. Het is relatief goedkoop.

Door een nieuwsbrief op de juiste manier in te zetten, bouw je een relatie op met de ontvangers. Hierdoor leren ze jouw bedrijf steeds beter kennen, ze raken vertrouwd met je diensten en expertises en weten ze wat ze aan je hebben. Ze weten ook genoeg om juist jouw bedrijf aan te bevelen bij hun relaties.

Heb je nog vragen of zal ik je helpen met maken van nieuwsbrieven? Stuur mij een email

 

1
Hallo,

Waar kan ik je mee helpen?
Powered by
Facebook
Facebook
LinkedIn
Pinterest
Pinterest
Instagram